-
Propunerile de proiecte vor face obiectul unei analize tehnice, legale dar și financiare ce va fi realizată de către Comisia pentru Bugetare Participativă, formată din specialiști din cadrul departamentelor Primăriei Municipiului Brașov, primarul Municipiului Brașov, consilieri locali, membrii ai societății civile brașovene și experți independenți. Comisia va analiza fiecare proiect în parte. În urma acestei verificări, se va stabili lista proiectelor care sunt eligibile din punct de vedere tehnic, legal și financiar.
-
Comisia va lua în calcul și proiectele cu potențial înalt de eligibilitate dar cu sincope în descriere, transmițându-le răspuns cu privire la sugestiile de îmbunătățire și termenul până la care propunerea poate fi modificată. În cazul in care participanții modifică proiectul astfel încât să țină cont de recomandările Comisiei, se vor considera eligibile și vor intra la vot. Fiecare persoană al cărei proiect a fost declarat neeligibil poate să primească, la cerere, un răspuns scris cuprinzând motivele pentru care propunerea a fost declarată neeligibilă. Toate proiectele declarate eligibile urmează să fie supuse votului cetățenilor.
-
Votul are loc online într-o singură etapă.
Fiecare votant va vota un singur proiect per domeniu.
-
Sunt declarate câștigătoare proiectele aflate pe prima poziție în fiecare domeniu în urma votului cetățenilor. Primăria Brașov se angajează să demareze procedurile de implementare a proiectelor câștigătoare din fiecare domeniu începând cu data anunțării câștigătorilor procesului de Bugetare Participativă. Aceste proiecte vor fi cuprinse în bugetul anual al Primăriei Brașov.
Ajutor
Pentru informații despre procesul de bugetare participativă consultă paginile dedicate din platformă: Regulament, Despre bugetarea participativă și Întrebări frecvente.